5 Nisan 2011 Salı

s4league hikayem

Neden 2
Güzel bir gündü. Neden binasının çatısında güneşin batışını seyrediyordun derken birden "ahhh!" şeklinde bir ses duydum. Arkama baktığımda 3 tane counter swordlu adam benim en yakn arkadaşıma saldırıyordu.Hemen yerimden fırladım ve strom bat'imi çektim.Kendi etrafımda dönerek adamlara vurmaya başlamıştımki karnımda bir acı hissettim biri bana spy dagger saplamıştı.Arkadaşım hemen plasma sword'unu çıkarıp üstlerine saldırdı ve kafama tak etti: Biz bir S4 League maçının tam ortasındaydık ve karşılaşma uzun sürecek gibiydi.Ne yapmalıyım diye düşünürken lobbyde bir ses duydum.Aramıza bir Pro katılmıştı.Bu usta +9 plasma sword ve +7 Strom bat kullanıyordu. Plasma swordunun desenleri beni büyülemişti.Usta plasma swordunu çekti ve zıplayarak torrağa gömdü. 2 adamı sersemlettikten sonra birine sıkı bir darbe indirdi , ardından hemen strom batini alıp diğerinin kafasına vurdu.Tam o anda 3. sü arkasından counter swor atağı yapacaktıki ben araya girip plasma swordumla saldırıyı savuşturdum. Sonra usta bana hadi desi ben karsınaki demirden ustada binadan zıplayıp sola doğru kaydık ve ileriye plasma sword atağı yaptık. adamları engelledikten sonra arkadaşımda bize katıldı. Üçümüz kadim bir savaş verdik ve sonuçta ben o ustadan herzaman hareket ederek savaşmam gerektiğini öğrendim. Artık enfazla 14 puan çıkardığım maçlardan 40-46 puan çıkarıyorum.
XxARGENTINAxX

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder